2010. Június 09. szerda, 09:10 |
Intézményünk 2005. év óta rendelkezik tanúsított minőségügyi rendszerrel a betegellátás, a gazdasági tevékenység és az élelmezés területén. Felső vezetésünk olyan minőségügyi rendszert épített ki intézetünkben, melynek köszönhetően a betegellátási folyamatok intézményi szinten szabályozottak, átláthatóak, és ellenőrizhetőek. Folyamatos cél a betegellátás színvonalának emelése, költséghatékony gazdálkodás és a betegek elégedettségének növelése. Felső vezetésünk minőségpolitikai nyilatkozata a honlapon és a betegellátó telephelyek mindegyikén a betegek rendelkezésére áll.
Minőségbiztosítási tevékenységek intézményünkben: • Betegelégedettségi vizsgálatok: évente 4 alkalommal végzünk kérdőíves felmérést, mind a fekvő, mind a járóbeteg ellátásban. Az eredmények intézményünk honlapján megtekinthetőek. • Betegdokumentációk monitorizálása: évente 1 alkalommal az ügyvezetők által megbízott orvos, diplomás ápoló, minőségügyi szakember és informatikus munkatársaink ellenőrzik a betegdokumentációk megfelelését a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak. • A minőségfejlesztés mérések alapján, évente tervezetten a menedzsment által koordináltan zajlik a munkatársak bevonásával. • Belső auditot évente egy alkalommal kiképzett belső auditorok bevonásával végzünk valamennyi szervezeti egységünkben. • Külső audit éves rendszerességgel történik a tanúsítási eljáráshoz kapcsolódóan.
A betegellátás minőségének monitorozását indikátorok megfigyelésével, mérésével végezzük. A mérési folyamatba az indikátorok egyre bővülő körét vonjuk be. A mérési eredmények elemzésével történik a fejlesztési irányok, minőségcélok kijelölése.
Farkasné Lestyán Eszter minőségirányítási vezető
|